🎁 Kohaletoimetamise hind: Itella kulleriga 5.90 €, Smartposti pakiautomaati 2.99 € 🚀 Kohaletoimetamine 4-5 pĂ€evaga 🎈 Turvaline makse Paysera kaudu vĂ”i tasumine sularahas

TagastamisÔigus

  • Tarbija tagastusĂ”igus on sĂ€testatud Ă”igusaktidega ning ei ole HarmonyVita.ee veebipoest tellimise eripĂ€ra.
  • PĂ€rast tellimuse kĂ€ttesaamist on Tarbijal Ă”igus e-poes sĂ”lmitud lepingust taganeda pĂ”hjust avaldamata 14 pĂ€eva jooksul. Vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole Tarbijal taganemise Ă”igust kaubale, mida ei saa selle olemuse tĂ”ttu tagastada. Muu hulgas ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga kosmeetikatooted ja parfĂŒĂŒmid.
  • Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud vÀÀrtuse vĂ€henemise eest ĂŒksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija kĂ€sitsema ja kasutama asja ĂŒksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapĂ€raselt poes teha.
  • Kauba tagastamiseks tuleb Tarbijal esitada Kauba ostust taganemise avaldus vabas vormis e-posti aadressile info@harmonyvita.ee hiljemalt 14 pĂ€eva jooksul alates kauba kĂ€ttesaamisest.
  • Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele jĂ€rgneva 14 pĂ€eva jooksul vĂ”i esitama tĂ”endi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba ĂŒle andnud logistikafirmale.
  • Tarbija ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui HarmonyVita.ee on nĂ”ustunud kaubale ise jĂ€rele tulema.
  • HarmonyVita.ee tagastab taganemisavalduse kĂ€ttesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pĂ€eva möödumisel, kĂ”ik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kĂ€ttetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sĂ”naselgelt valinud ettevĂ”tja pakutud kĂ”ige odavamast eseme kĂ€ttetoimetamise viisist erineva kĂ€ttetoimetamise viisi, ei pea HarmonyVita.ee Tarbijale tagastama kulu, mis ĂŒletab tavapĂ€rase kĂ€ttetoimetamise viisiga seotud kulu.